Krepšelis

Krepšelyje nėra produktų.


Dažnai užduodami klausimai


Kur mano siuntinys?

Savo siuntinį galite sekti GLS Parcel Service | GLS Slovakia (gls-group.com) ir įvesti savo sekimo numerį (pvz.: 1xxxxxxxxxxxxx), kurį gausite el. paštu, kai pradėsime ruošti jums siuntinį.

Ar galiu nukreipti savo paketą?

Žinoma. Jei norite pakeisti siuntinio maršrutą, laukite GLS pristatymo pranešimo, kuriame pateikiami nurodymai, kaip pakeisti siuntinio maršrutą.

Kas atsitiks, jei pristatymo metu manęs nebus namuose?

Jei siuntinio nepavyksta pristatyti nurodytu adresu arba į “GLS Parcel Machine”, kurjeris palieka pranešimą apie siuntinį. Pranešime pateikiama svarbi informacija, pavyzdžiui, kaimyno vardas ir pavardė arba GLS telefono numeris. Pašto dėžutė turi būti pažymėta gavėjo pavarde ir prieinama kurjeriui iš išorės.

Kaip pakeisti didesnį arba mažesnį numerį?

Prekes galite keisti dviem būdais:

Užpildykite internetinę prekių keitimo formą ir pridėkite ją prie siuntos, kurią grąžinate (būtinai parašykite, į kokį numerį keičiate). Šis procesas yra ilgesnis, nes turime laukti, kol gausime prekę atgal, ją patikrinsime ir tada išsiųsime jums naują prekę. Nuoroda į formą: >> https://portal.maneks.eu/reclamation/
<<

Greitesnis būdas – grąžinti mums nepageidaujamą gaminį ir kartu užsisakyti naują. Norėdami grąžinti gaminį, užpildykite grąžinimo formą ir vadovaukitės instrukcijomis: https://portal.maneks.eu/reclamation/form/return

. Formą pridėkite prie siuntos, kurią grąžinate, ir mes grąžinsime pirkimo kainą į jūsų sąskaitą, kai siunta bus pristatyta ir patikrinta. Prekės turi būti supakuotos originalioje pakuotėje ir nenaudotos.

Kaip galiu grąžinti gaminį?

Norėdami grąžinti gaminį, užpildykite grąžinimo formą ir vadovaukitės instrukcijomis: https://portal.maneks.eu/reclamation/form/return

. Formą pridėkite prie grąžinamos siuntos, o mes grąžinsime pirkimo kainą į jūsų sąskaitą, kai siunta bus pristatyta ir patikrinta. Prekės turi būti supakuotos originalioje pakuotėje ir nenaudotos.

Pašto perlaida pinigų negrąžiname. Turite įvesti TIKRĄSIUS duomenis, kokie buvo įvesti pateikiant užsakymą, kitaip sistema nepriims jūsų formos.

Kas apmoka pašto išlaidas?

Siuntėjas apmoka siuntos, siunčiamos atgal mums, pašto išlaidas. Išperkamosios siuntos nepriimamos ir automatiškai grąžinamos siuntėjui.

Ką daryti, jei gaminys neveikia arba yra pažeistas?

Nuoširdžiai atsiprašome, jei gavote sugadintas ar neveikiančias prekes. Mes, žinoma, grąžinsime jums prekę, jei pateiksite įrodymą su nuotrauka ar vaizdo įrašu. Užpildykite internetinę gaminio keitimo formą >>https://portal.maneks.eu/reclamation/form/switch?country=LT<< arba rašykite mums el. paštu >>info@primepick.lt<< ir pridėkite sugadinto gaminio nuotrauką arba vaizdo įrašą bei pasirinkite variantą, kad gaminys yra sugadintas, tačiau neveikiančio (arba sugadinto) gaminio mums grąžinti nereikia. Kai tik gausime jūsų užpildytą internetinę formą, atsiųsime jums naują.

Ne viską man pristatėte – pakuotėje trūksta daiktų

Parašykite mums el. paštu >>info@primepick.lt<< ir pridėkite pakuotės nuotrauką (su ant pakuotės matoma etikete) su jos turiniu (gautais produktais) ir, jei suklydome pakuodami ir išsiuntėme nepilną pakuotę, žinoma, kuo greičiau išsiųsime likusią užsakymo dalį.

Gavau netinkamą produktą

Parašykite mums el. paštu >> info@primepick.lt << ir pridėkite pakuotės nuotrauką (su ant pakuotės matoma etikete) su jos turiniu (gautu gaminiu) ir, jei pakuotėje padarėme klaidą ir išsiuntėme ne tą gaminį, kuo greičiau ištaisysime klaidą ir išsiųsime užsakytą gaminį.

Kaip galiu užsisakyti?

Pasirinkite norimą užsakyti produktų kiekį spustelėdami 1, 2 arba 3 vienetus. Spustelėkite mygtuką “Į krepšelį”, kad įtrauktumėte gaminį į savo internetinį krepšelį. Į krepšelį galite įtraukti arba pakeisti produktų kiekį. Spustelėję mygtuką Tęsti užsakymą, pereisite į pirkimo pabaigą. Pirkimo pabaigoje turite įvesti visus pristatymui reikalingus duomenis, pasirinkti pristatymo ir mokėjimo būdą ir patvirtinti pirkimą spustelėdami mygtuką Submit Order (Pateikti užsakymą). Jei užsakymas bus sėkmingai išsiųstas, gausite pranešimą apie sėkmingai išsiųstą užsakymą su užsakytų produktų santrauka ir savo duomenimis. Į savo el. paštą gausite patvirtinimo pranešimą. Kartais mūsų pranešimai taip pat būna paslėpti tarp reklaminių ar nepageidaujamų pranešimų, todėl būtinai juos patikrinkite. Jei jums reikia pagalbos dėl užsakymo, esame pasiekiami el. paštu >>info@primepick.lt<< . Kad užsakymas būtų sėkmingas, mums reikia: – vardo ir pavardės -pilno adreso -telefono numerio -elektroninio pašto adreso -pageidaujamo užsakyti gaminio pavadinimo ir kiekio. Užsakymas bus atliktas pristatymo metu.

Ar galiu mokėti grynaisiais pinigais pristatymo metu?

Žinoma. Galite rinktis: grynuosius pinigus, kredito kortelę arba “PayPal”. Jei jums reikia pagalbos su užsakymu, rašykite mums el. paštu >> info@primepick.lt<< ir mes užsakymą įvykdysime už jus. Kad užsakymas būtų sėkmingas, mums reikia: – vardo ir pavardės -pilno adreso -telefono numerio -elektroninio pašto adreso -pageidaujamo užsakyti gaminio pavadinimo ir kiekio. Užsakymas bus atliktas pristatymo metu.