Krepšelis

Krepšelyje nėra produktų.

SUTARTIES ATŠAUKIMAS / PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Pirkdamas nuotoliniu būdu (internetu), vartotojas turi teisę atsisakyti sutarties per 14 dienų nuo prekės / skaitmeninio turinio įsigijimo ar gavimo dienos nenurodydamas jokios priežasties ir grąžinti prekę.

Norėdamas pasinaudoti teise atsisakyti sutarties, vartotojas privalo informuoti pardavėją apie savo sprendimą atsisakyti sutarties nedviprasmišku pareiškimu el. paštu info@primepick.lt.

Vartotojas gali atsisiųsti atsisakymo formą iš svetainės ir išsiųsti ją pardavėjui arba išsiųsti bet kokį nedviprasmišką pareiškimą, kuriame aiškiai nurodoma, kad jis atsisako sutarties. Atsisakymas laikomas laiku pateiktu, jei jis išsiųstas per sutarties atsisakymui nustatytą laikotarpį. Prie prašymo turi būti pridėta sąskaitos faktūros arba kito atitinkamo dokumento kopija.

Jei vartotojas jau gavo prekes ar skaitmeninį turinį fizinėje laikmenoje ir atsisako sutarties, jis privalo nedelsdamas, ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pranešimo apie atsisakymą, grąžinti jas pardavėjui kartu su pakuote ir dokumentais. Prekės laikomos grąžintomis laiku, jei jos išsiunčiamos nepasibaigus 14 dienų laikotarpiui. Prekių grąžinimo išlaidas padengia vartotojas.

KADA VARTOTOJAS NEGALI ATSISAKYTI SUTARTIES
Visas iš mūsų įsigytas prekes galima grąžinti, išskyrus:

Prekes, kurių negalima grąžinti dėl higienos priežasčių (pvz., atidaryta kosmetika ir kiti produktai, kurie tiesiogiai liečiasi su oda).
Jei pasirinkote dovanų arba ekologišką pakuotę, šios paslaugos nebegalima atsisakyti nuo prekių supakavimo momento. Atkreipkite dėmesį, kad prekes supakuojame iš karto po užsakymo išsiuntimo.
Atsisakyti taip pat negalima dovanų pakuotėse esančių prekių atveju, kai jos jau yra supakuotos.
Tokiais atvejais jums priklauso tik sumažinta prekės vertė dėl pasikeitusių savybių. Mes grąžinsime jums tik atitinkamą sumą.

SUTARTIES ATSAKYMO TVARKA
Jei vartotojas atsisako sutarties, pardavėjas nedelsdamas (vėliausiai per 14 dienų nuo pranešimo apie atsisakymą gavimo) grąžins visus mokėjimus, išskyrus siuntimo išlaidas.

Pinigai bus grąžinti tuo pačiu mokėjimo būdu, kuriuo buvo atliktas mokėjimas. Jei mokėjimas atliekamas pristatymo metu, vartotojas prašyme turi nurodyti sąskaitos numerį, į kurį bus grąžinti pinigai.

Pardavėjas gali sulaikyti grąžinamą pirkimo kainą, kol prekės bus grąžintos arba pateiktas išsiuntimo įrodymas.

Vartotojas yra atsakingas už bet kokį prekių vertės sumažėjimą, jei tai įvyko dėl veiksmų, kurie nėra būtini prekės pobūdžiui, savybėms ir funkcionalumui patikrinti. Todėl rekomenduojame:

Atidžiai išpakuokite pakuotę ir laikykite ją originalioje būklėje, kol įsitikinsite, kad prekė tinkama.

Grąžindami prekes, naudokite originalią, nepažeistą pakuotę.

Elkitės su prekėmis atsargiai, kad išvengtumėte įbrėžimų (ypač juodai dažytų paviršių).

Atidžiai nuimkite apsaugines folijas, kad išvengtumėte pažeidimų.

Nenuimkite apsauginių plėvelių.

Ant prekės neturi būti matomų naudojimo žymių (dulkių, įbrėžimų, nešvarumų, surinkimo žymių ir kt.).
Jei prekės grąžinamos blogesnės būklės, nei buvo būtina išbandyti, pardavėjas gali pareikalauti dalies sumažintos vertės grąžinimo (iki visos prekės kainos).

UŽSAKYMO ATŠAUKIMAS
Internetu pateiktus užsakymus galima atšaukti nemokamai, kol negausite el. laiško su prekių išsiuntimo patvirtinimu. Atšaukti galima tik el. paštu info@primepick.lt per 2 valandas nuo užsakymo išsiuntimo.

El. laiške nurodykite:

Tema: Užsakymo atšaukimas
Turinys:
a) Prekės pavadinimas / užsakymo numeris
b) Kliento vardas ir pavardė
c) Kliento adresas
GARANTIJA IR TRŪKUMAI
Garantija galioja Slovėnijoje.

Garantijos laikotarpis prasideda nuo tos dienos, kai prekės pristatomos vartotojui. Jei prekės neatitinka specifikacijų, vartotojas turi teisę pirmiausia reikalauti remonto. Jei trūkumai nepašalinami per 30 dienų, jis gali reikalauti pakeisti prekę arba grąžinti pinigus.

Techninių gaminių atveju gali būti taikoma 12 mėnesių garantija nuo prekės gavimo dienos. Garantija netaikoma:

Fizinei žalai.

Nusidėvėjimui dėl naudojimo.

Defektams, atsiradusiems dėl netinkamo ar aplaidaus naudojimo.

Norint pasinaudoti garantija, būtina pateikti sąskaitą faktūrą ir, jei reikia, atsiųsti nuotraukas / vaizdo įrašus, įrodančius defektą.

Jei skundas bus priimtas, mes pakeisime prekę arba ją pataisysime (tai gali užtrukti ilgiau). Jei remontas užtruks ilgiau nei 45 dienas, prekės bus pakeistos arba bus grąžinta pirkimo kaina.

SKUNDAS DĖL PRISTATYMO
Jei prekės buvo pažeistos transportavimo metu arba neatitinka užsakymo, apie tai reikia pranešti per 48 valandas nuo pristatymo. Atsiųskite siuntos nuotrauką (su matoma etikete) ir pažeistą prekę adresu info@primepick.lt

Pavėluoti skundai bus laikomi standartiniais skundais dėl prekių.

PRANEŠIMAS
„Maneks Plus d.o.o.“ priima tik per mūsų svetainę įsigytų prekių grąžinimą. Visos siuntos, kuriose yra prekių, kurios nebuvo įsigytos iš mūsų, bus grąžintos siuntėjui jo sąskaita.

Išsamias instrukcijas galite rasti mūsų svetainės skiltyje „Skundai ir keitimas“.