Krepšelis

Krepšelyje nėra produktų.

Skundai dėl pristatymo ir prekių
Jei klientas gauna prekę, kuri buvo pažeista transportavimo metu arba neatitinka užsakymo, jis privalo pranešti apie tai per 48 valandas nuo pristatymo.

Klientas siunčia el. laišką adresu info@primepick.lt:

Pakuotės nuotrauką (įskaitant etiketę su duomenimis)
Sugadintos prekės nuotrauką (su aiškiai matomais pažeidimais arba neatitikimu)
Mes kuo greičiau apdorosime prašymą ir nemokamai pakeisime prekę. Pavėluoti skundai bus nagrinėjami kaip standartiniai skundai dėl prekių.

Skundai dėl prekių
Klientas gali pateikti skundą dėl bet kurios mūsų el. parduotuvėje įsigytos prekės per 14 dienų nuo jos gavimo, nenurodydamas priežasties. Jis gali prašyti prekę pakeisti arba grąžinti pinigus.

Skundo pateikimo tvarka:
Klientas siunčia el. laišką adresu info@primepick.lt su skundo prašymu.
Jis kuo greičiau gaus instrukcijas ir nuorodą į internetinę formą grąžinimui arba keitimui.

Klientas užpildo ir pateikia formą. Tada jis gaus užpildytos formos PDF versiją.
Grąžinant prekes, pakuotėje turi būti PDF forma. Jei formos atsispausdinti neįmanoma, pakanka pridėti tik užsakymo numerį.

Jei prekė yra pažeista arba neveikia tinkamai ir klientas tai įrodo nuotrauka / vaizdo įrašu, prekės grąžinti nebūtina. Grąžinimas / grąžinimas bus atliekamas remiantis dokumentiniais įrodymais.

Grąžinant prekes, klientas turi 14 dienų išsiųsti siuntinį mūsų sandėlio adresu:

„Maneks plus d.o.o.“, Perovo 27, 1241 Kamnik

Transportavimo išlaidas apmoka siuntėjas. Mes nepriimame mokėjimų grynaisiais pinigais pristatymo metu.

Skundą išnagrinėsime ne vėliau kaip per 14 dienų nuo skundo (su dokumentais) gavimo arba nuo grąžintos siuntos gavimo.

Kai vartotojas negali atsisakyti sutarties
Visas prekes galima grąžinti, išskyrus:

Prekes, kurių negalima grąžinti dėl higienos priežasčių (pvz., atidaryta kosmetika arba produktai, tiesiogiai liečiantys odą).
Prekės su dovanų arba ekologiška pakuote – šios paslaugos negalima atsisakyti, kai prekės supakuotos.

Jei prekės jau yra dovanų pakuotėje, sutarties negalima atsisakyti.

Tokiais atvejais klientas turi teisę į tik proporcingą sumą, atitinkančią sumažintą prekių vertę.

Teisė į grąžinimą
Jei vartotojas atsisako sutarties, pardavėjas grąžins visus mokėjimus per 14 dienų nuo pranešimo apie atsisakymą gavimo dienos (išskyrus siuntimo išlaidas).

Mokėjimas bus grąžintas tokiu pačiu būdu, kokiu jis buvo atliktas.

Pardavėjas gali sulaikyti grąžinamą sumą, kol gaus grąžintas prekes.

Vartotojas yra atsakingas už prekių vertės sumažėjimą, jei tai atsirado dėl grubaus elgesio, neapsiribojant bandymu. Rekomenduojame:

Atsargiai išpakuokite ir išsaugokite originalią pakuotę.
Atsargiai elkitės su preke (ypač dažytiems paviršiams).
Nenuimkite apsauginių plėvelių jėga.
Nenuimkite apsauginių plombų.
Jokių matomų naudojimo požymių (įbrėžimų, dulkių, nešvarumų, surinkimo pėdsakų).
Jei prekės grąžinamos blogesnės būklės, pardavėjas gali pareikalauti dalies sumažintos vertės grąžinimo (iki visos kainos).

Skundai dėl elektroninės įrangos
Techniniams gaminiams ir elektroninei įrangai taikoma 12 mėnesių garantija nuo gavimo datos. Garantiją galima pareikšti pateikus sąskaitą faktūrą, kuri tarnauja kaip garantijos sertifikatas.

Garantija netaikoma:

Fizinei žalai.

Dėl naudojimo atsiradusiems nusidėvėjimams.

Dėl netinkamo ar aplaidaus naudojimo atsiradusiems defektams.

Norėdami pasinaudoti garantija, turite pateikti:

Defektą įrodančias nuotraukas / vaizdo įrašus.

Prireikus grąžinkite prekę įvertinimui.

Jei skundas bus priimtas:

Mes pateiksime pakaitinį produktą arba atliksime remontą (tai gali užtrukti ilgiau).

Jei remontas užtruks ilgiau nei 45 dienas, prekė bus pakeista arba bus grąžinta pirkimo kaina.
Grąžinamos prekės turi būti originalioje nepažeistoje pakuotėje su visais priedais. Priešingu atveju skundas gali būti atmestas.

Pranešimas
„Maneks Plus d.o.o.“ priima tik mūsų el. parduotuvėje įsigytas prekes. Visos siuntos su ne iš mūsų įsigytomis prekėmis bus grąžinamos siuntėjo sąskaita.

Išsamią procedūrą galite rasti mūsų svetainės skiltyje „Skundai ir keitimas“.

Jei dovanų kuponas pametamas, pavogiamas ar sunaikinamas, turėtojas neturi teisės į jokį atlyginimą ar kompensaciją. Taikomos išdavėjo paslaugų teikimo sąlygos. Paslaugų teikimą reglamentuoja išdavėjo jurisdikcijoje taikomos taisyklės ir jo bendrosios sąlygos. Jei išdavėjas atsisako teikti paslaugas dėl bet kurios iš aukščiau paminėtų priežasčių arba dėl taisyklių ar sutartinių įsipareigojimų pažeidimo, tai nelaikoma diskriminacija.

Sutikdamas su bendrosiomis sąlygomis, pirkėjas sutinka su dovanų kupono naudojimo sąlygomis ir iš šių sutartinių santykių kylančiomis teisėmis bei pareigomis.